Прийшов ще черговий этап розвитку вашого малюка/малючки і ви задаєтеся питанням – яким повинен бути розвиток дитини в 2 роки? Етапи розвитку – це те, що може зробити більшість дітей до певного віку….
Те, як ваша дитина грається, вчиться, говорить, діє та рухається пропонує важливі підказки щодо розвитку вашої дитини.
Перевірте етапи, яких досягла ваша дитина до кінця 2 років, заповнивши контрольний список запитань, які подаються нижче. Цей контрольний список може стати темою розмови з вашим педіатром, допоможе зрозуміти, що очікувати далі.
Чому так важливо навчити дітей плавати?
Яким повинен бути розвиток дитини в 2 роки?:
Соціальний та емоційний розвиток
- Копіює інші, особливо дорослих та старших дітей
- Хвилюється, коли буває з іншими дітьми
- Виявляє все більшу незалежність
- Показує зухвалу поведінку (робить те, що йому наказали щось не робити)
- Грається в основному поруч з іншими дітьми, але починає включати інших дітей в свої ігри, наприклад в доганялки.
Мова та спілкування
- Вказує на речі чи картинки, коли вони названі
- Знає імена знайомих людей і назви частин тіла
- Говорить, речення що складається з 2 до 4 слів
- Виконує прості інструкції
- Повторює підслухані в розмові слова
- Вказує на речі в книзі
Як привчити дитину до горщика?
Когнітивний розвиток (навчання, мислення, вирішення проблем)
- Знаходить речі, навіть заховані під двома-трьома накривачками
- Починає сортувати форми та кольори
- Завершує речення та рими у знайомих книгах
- Грає прості ігри на уяву
- Будує вежі з 4 і більше блоків
- Може використовувати одну руку частіше, ніж іншу
- Слідує двоступеневим інструкціям, таким як «Підніміть ваші черевики і помістити їх в шафу.»
- Називає предмети у книжці з картинками, такі як кішка, птах або собака
Рух / Фізичний розвиток
- Стоїть навшпиньках
- Копає м’яч
- Починає бігати
- Залазіть та спускається з меблі без допомоги
- Ходить вгору-вниз сходами, тримаючись
- Кидає м’яч руками
- Робить або копіює прямі лінії та кола
Одразу ж реагуйте, поговоривши з педіатром вашої дитини, якщо ваша дитина:
- Не використовує словосполучення із 2 слів (наприклад, “пити молоко”)
- Не знає, що робити із звичними речами, такими як щітка, телефон, виделка, ложка
- Не копіює дії та слова
- Не дотримується простих інструкцій
- Не ходить стабільно
- Втрачає навички, які колись мала
Турбує розвиток вашої дитини? Поведінка дитини не відповідає тому, яким повинен бути розвиток дитини в 2 роки? Не запускайте. Одразу виясніть це питання.
Джерело: https://www.cdc.gov